Subject: FW: Kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku ja elektroonilise side seaduse muutmise seadus
From: "Maigi Ermel - TRKK" <[email-masked]>
To: "Jaanika Anton - TRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Aug 2025 09:19:41 +0300

From: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>
Sent: Monday, August 18, 2025 9:06 AM
To: Maigi Ermel - TRKK <[email-masked]>
Cc: Mai Kurul - TRKK <[email-masked]>
Subject: FW: Kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku ja 
elektroonilise side seaduse muutmise seadus

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, August 15, 2025 5:18 PM
To: Tallinna Ringkonnakohus info - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kriminaalmenetluse seadustiku, väärteomenetluse seadustiku ja 
elektroonilise side seaduse muutmise seadus

Parandus eelnõu kooskõlastustähtajale see on 3.september

Eelnõu number 8-1/6805.

Vabandused segaduse pärast!

Justiisministeerium